Arkadaşlar selam yurtdışında yaşıyorum burda doktor yönlendirmesi olmuyor bununla ilgili, internette araştırdığımda da farklı bilgiler var.
9-10 aylık bebeklernize sabah kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği şeklinde 3 kez yemek mi veriyorsunuz, yoksa sabah kahvaltı öğle meyve veya yoğurt akşam akşam yemeği mi? Tabi aralarda süt yada mamayı saymıyorum. Herkes nasıl yapıyosa yazabilir mi?