Arkadaşlar bişey sormam lazım bilen varmi gecen sene esim oglumla bana sağlık sigortası yaptirdi ama ben 1 hakkimi zor kullandim o da acile gittim bu sefer tek ogluma yaptırmak istiyorum ama yaptırdiğımiz sigortaci tek çocuk olunca çoğu haktan yararlanamiyorsunuz dedi tek cocuguna yaptiran var mi ve nelerden yararlanıyorsunuz