Rumeysadgl Hanımlar 14 gün karantınadan sonra test verdı esım yıne pozıtıf bugun 18. Gun karantınaya devammı edıcez yoksa dısarı cıkabılıyormuyuz hayt eve sıgıyorda durum rıkssız yazıyor ama test pozıtıf ne yapalım???
Balkupum2505 Rumeysadgl bir süre pozitif cikabiliyo testler enistem karantinasindan 15 gün sonra negatife döndü. Delta veryanti falan deyil ise ise baslayabilirsin dediler. Ama siz saglik bakanligini arayip bilgi alin yinede cunki her gun bisey degistiriyolar cok gecmis olsun
eceyiilmazm Rumeysadgl en son bilgime göre (sürekli prosedür değişiyor) 14. Günden sonra bulaşıcılığı kalmadığı icin karantina vermiyor devlet.
Ecmel_Ege_17_21 Rumeysadgl 14 gün sonunda yaptırıyorsun zaten o negatif cıkarsa çıkıyosun pozitif cıkarsa bı 4 gün daha karantina sonra teste gerek yok bıtıyo demışlerdi yani bir daha teste gerek yok