Meryem_uzerli7 Bebeğim 2 aylık emmiyor mama + gaz damlası (biogaia) kullanıyorum yine de çok gazı oluyor. Gaz yapmayan, kullanıp memnun kaldığınız mama markalarını benimle paylaşır mısınız
uyus Meryem_uzerli7 Benim bebegim 2ay 3haftalık dogdugundan buyana mama meme gidiyoz aman en fazla mama .SMA.cok nadir gaz sorunu cektik yani damla almaya gerek kalmadi.ben memnunum
A1ber Meryem_uzerli7 aptamil comformil biraz pahalı ama gerçekten güzel bebelac goldta deneyebilirsin tabi aptamil comformil kadar etkili diyemem
uyus Meryem_uzerli7 Kızimda bebelag veriyodum.3ay gaz sancısi çekti damla kullandık.vede sabaha kadar uyymuyorduk.biraz bilincsizlikten mama degisimi aklımiza gelmemişti.belkide mamadan okaddar rahatsız oluyodur diye düşunüyorum.şimdi ikinci cocukta daha tercübelendik😊
Fer4hh Meryem_uzerli7 kesinlikle SMA her mamayı kullanan biri olarak söylüyorum optipro al çok nadir gazı oluyor yedikten sonrada mutlaka çıkartıyorum alttan nadir oluyor
melike5461 Meryem_uzerli7 Aptamil kullandım ilk doğduğunda aşırı gaz yaptı sonra bebelac golda geçtim biraz rahatladı ama sabahları kıvranmaya basladı. Doktorla görüştüm SMA optipro önerdi keske en bastan alsaydım o kadar sindirimi kolay bir mama ki ve anne sütüne en yakın mama dedi doktor. Kilo alımı gayet iyi 4 ay 20 günlük 9 kiloya yakın bebeğim. Kucağıma almamla gazı çıkması bir oluyo kesinlikle tavsiye ederim 🙏🏻