Süt yasak değil 1 yaşından sonra ama genel kanı 2 yaşına kadar süt tercih edilmiyor. Yogurt peynir gibi fermente ürünlerin daha faydalı olduğu söyleniyor. Bizim doktorumuz balı da 2 yaşında başla dedi ama ben her şeyi pekmezle tatlandırmak istemediğim içim nadiren balla da tatlandırıyorum. Ikisini de denemeden bence az miktarda ve 3 gün kuralı ile deneyin derim. Biz de balı ilk kez tukettiğinde vücudunda sinek ıssırığı gibi lekeler olmuştu. Alerji belirtisi dedi doktor, balı tekrar denedigimde olmadı. İlk denemede tedirgin olmayın ama iyi gözlemeleyin derim ben.