Kızlar ne güzel tam ek gıdaya alıştık diyordum ki bu aralar gene reddetmeye başladı. Şimdiye kadar hiç mama kullanmadı hep anne sütü aldı. 8 ay olmak üzere ve bazı günler sıfır ek gıda alıyor, sadece beni emiyor ve çişi falan azaldı. Bi de kabuzlık var 😔 Kaşık maması alıp vermeli miyim sizce ? Daha önceden mama almayan bebeğe verilir bi sıkıntı olmaz demi? Alırsam hangisini alayım? Hipp var galiba en temiz içerikli . Onun da çeşitleri var ama hangisi? Bi de yedirirsem daha da kabuzlığı tetikler mi ?