Merhabalar 🙋♀️ oğlum 2.5 aylık kabız degil ama kakasini yapamıyor aylık kontrolünde doktor bu aylarda boyle olması normal 3 günü geçirme fitil kullan zamanla gecer dedi bagirsak tembelliği yaparmı dedim yok yapmaz dedi ama ben yine de endişeliyim başına böyle birşey gelen varmı