Kızlar bebeğim göbek fıtığı oldu 2 aylık. O kafa çok ıkınıyor ki hem kabız oluyor 3-4 gün yapamıyor kakasını. Hem de çok gazlı bana bi yardımcı olur musunuz? Meme+mama gidiyoruz evolvia kullanıyorum. Aslında mamadan memnunum ama gaz ve kabızlık olmaya başladığı için başka mama denemek istiyorum ? Aptamil conformil evolvia ac kullananlar yazabilir mi ? Ya da bunlar haricinde iyi gelen mamalar hangileri ?