bchsnt Benim bebeğim 24 günlük ben kullaniyorum 2 ablamda aynı şekil kullandi bi sorun olmadi cok sukur hatta cok seviyor bebekler onsuz uyumuyolar cok buyuk rahatlik biz nere o oraya okadar kullanisli ve yeni dogandan itibaren kullaniliyor diye biliyorum ben bence kesinlikle alin ablaminda bebegi prameture dogdu 33+6 1 hafta sonra koymaya baslamisti