Linamommg Kızımı her gun mutlaka banyo etırıyorum ama bazen hsta edermıyım dıyede dusunmuyor degılım ıst oturuyoruz hemen kuruluyorumnustunu hemen gıydırıyorum burnunu aspıratorle cekıyorum bılemedım hergun banyo edınce daha dınc kalıyor gıbıme gelıyor
Tugcee11 Linamommg kaç aylık? Bende hergün yaptırıyordum ama havalar soğuyunca 2 günde bir yaptırmaya başladım
thebeautyqueen Linamommg Ben de öyleyim. Doğduğundan beri sadece 1 gün yaptırmadım onda da çok rahatsız oldu gibi. Havalar soğuyunca ben de kara kara ne yapacağımı düşünüyorum. 😔
lanadelmiyav Linamommg Oğlumun doktoru şey diyor hep; duş aldırmak hasta etmez aksine daha iyi bir bağışıklık sağlar.
Mbal Linamommg bizim doktorumuz alerji profesörü ve bebeğim ocakta doğdu. Her gün mutlaka banyo yapacak diye çok ciddi tembihledi. Soğukta bazen 2 günde bir yaptırıyordum, hayır her gün yapacak dedi. En iyisini yapıyorsunuz.
Linamommg Tugcee11 bugun oksurdu aklıma o geldı yaptırmıcam artık ıkı gunde bır yotırım hasta olmasında korkarım acıkcası
asiltonunmommysi Linamommg benim bebeğim de 3 gündür tükürük kaçmış gibi öksürüyor 11 günlüğüz sizin ne kadarlık
alinaannee Linamommg yazın her gün kışın bir gün arayla banyo yaptır demişti doktor bir senedir böyleyiz🌸🌸🌸
jap Linamommg kızım 29 aylık. Yazın hergün yaptırıyorum. Şimdi havalar serinlemeye başladığı için 2 günde bir yaptırıyorum
Ruyaalya Linamommg Ben de bebeğimi hergun yikayanlardanim hasta olmaz inşallah çünkü doğduğundan bu yana vücudu alıştı Kışın da 1 gün arayla yıkadım.13 aylık bebeğim ❤️