Benim kardeşimde duvarları çizerdi hep annem anneannem birşey demezdi nolcak yani büyüyene kadar koltuklar duvarlar halılar herşey batıyor ama çocuk tekrar çocuk olmuyor, şuan eltimin evinin duvarlarıda çizik hep 4 yaşında kızı, evi yeni aldılar sıfır bina tertemiz ama o bile birşey demiyor çizsin silerim gitmezse boyarız diyor