Memnun kaldınız mı ? 2.el bakıyorum baktıklarımin çoğunda tutma yerinde ve ön bariyerinde soyulma var. Bu kadar pahalı bir bebek arabasında bu sorun neden oluyor anlamış değilim. Ayrıca tekerleklerinden memnun kalmayan da olmuş öyle bir sorun yaşadınız mı?