babyfaceee 37 zaten bebis normal sıcaklığıdır 38i geçemediği sürece telasa lüzum yok takipte kalin
Lakin cok rahatsız olursa paranox fitil tavsiye ederim.
Benimde oglum 7 aylik kulak iltihabı oldu 3 günlük antibiyotik sonrasi iyileşti.
Yıkarken kulagina su kacirmamaya dikkat edin bu sure zarfinda yıkamayin diye tavsiye etmişti dr
Cok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin inşallah 💐