tasyan benim kızım 8 aylıkken ben hamile olduğumu öğrendim sezaryenliydim çok korttum istemiyodumda korunmama rağmen kalmıştım doktorum bir sıkıntı olmayacağını söyledi 6 aylıkken bile kalsam her hangi bir zararı yok dedi o düşük oldu 8 haftalık ama bu bebeği istedim hiç bir sıkıntımda olmadı çok şükür 🥰