Sevgili minnoş anneler , kızım 12 aylık , yaklaşık bir haftadır , en baştan beri kullandığım hipp mamayı içmek istemiyor . Acaba bu 3 numarayı mı sevmedi , değiştirsem mi ne dersiniz . Ne alayım bu durumu yaşayan bar mı hadi bana tecrübelerinizi aktarın nolurrrr 🥰