Bedsssss Kızlar göğüs pompası aldım sütüm akıyor daha üç günlük anneyim bbek uyyrken flan sagiyirum biberonunda briktiriyorm Öyle öyle yapıp uyanınca versem sorun olur mu anne sütü sonuçta yksa zebil olacak
curly_mom Bedsssss süt saklama poşetiyle buzluğa atsanız olmaz mı? İlerde kullanırsınız 3 ay ömrü oluyor buzlukta.. Yoksa sağdığınızı verceksiniz bebek doyucak sizi emmiycek böyle böyle sağarak verme döngüsübe girceksiniz.. Bi de sağdığınızı biberonla verecekseniz memeyi unutabilir bebek 🙄
Se26es Bedsssss eger eviniz cok sicakta 1 saat icerisinde verin . Eger 22-23 dereceyse disarda 3 aaat kalabiliyor verebilirsiniz
Bedsssss curly_mom Yok şuan yeni geldiği için akıyor devamlı zebil olmasn diye sadece bide goguslerimm çok şişti açıyorlar rahatlasın az diye hemen
curly_mom Bedsssss tabi ki öyleyse verebilirsiniz.. sütünüzü kapalı kapta buzdolabının normal kısmında 3 gün saklayabilirsiniz.