Kızlar Merhaba. 5 gün önce doğum yaptım. Kalpte üfürüm var dediler. Kardiyolog uzmana yönlendirdiler. Kardiyolog uzman kalp kapakçığının 3 tane olması gerektiği yerde 2 tane var biri diğerine yapışmış. Şimdilik Bi sorun teşkil etmiyor. Ama ileride nefes daralması olursa tedavi ederiz dedi. Başına böyle bişey gelmiş olanlar yardımcı olur musunuz?