Derya-Anne Zeyna47 akşam hiç çıkartmadım daha ama gündüzleri çıktık hastaneye götürdüm 4 defa hemde 1 aylık bile değildi daha sonra önceki gün kızımla beraber oğlumuda aldım markete gittik geçen hafta pazar günü kızımı parka götürdük oğlumuda götürdük ordan markete gittik alışveriş yaptık dün akşamüstü de hava ılık esmiyo diye kundağa sardım balkona çıkardım. Çıkartın çocuğunuzu dışarı temiz hava alsın havanın durumuna göre güzel giydirdigin sürece hasta falan olmaz korkma benim kızım kışın oldu ona ragmen hiç hasta olmadı havanın durumuna göre giydirdim hep oğlum yaz bebeği ağustosta oldu ilk zamanlar sadece biraz isilik oldu onun haricinde havanın durumuna göre giydiriyorum hep
Selinbam Zeyna47 kuzum bu işler alıştırmayla alakalı nasıl alıştırırsan çocuk ona göre hasta oluyo yada olmuyo sen kendi düzenine oturt onu sadece çıkardıgın havaya uygun giydr
Mom34743 Zeyna47 o zaman kimse karışamaz. Annesi sensin en iyi sen bilirsin. Akşam bebek çıkmaz diye de bı kural yok. Bulunduğunuz şehirde sicakmis daha. Bebeğe de iyi olur.
tasyan Zeyna47 valla doğduğundan beri sürekli çıkardım kimseyi dinlemedim. Emzirme önlüğümü çantasını yanıma aldım mı bitti. Kaynanam de aman kızım çıkarma etme derdi hep baskı kurardı üstümde. Hiçbir şey olmaz düzgün giydirip hijyene dikkat ettikten sonra. Eve kapanmaya gerek yok. Bana da psikolojik olarak çok iyi geliyordu gezmek bebeğim de bol oksijen aldığı için daha güzel uyuyordu. Yenidoğan bebekler çoğunlukla uyuduğu için bu zamanlarda dışarı çıkmak daha kolay. Yeterki çok gürültülü ve pis yerler olmasın.
tasyan Zeyna47 Annesine ne anlamıyorum ki sanki biz anne değiliz bir şey bilmiyoruz. Benim kayınvalidem de öyle yapıyordu bana ben çocuğumu kendi bildiğim şekilde büyütmek istiyorum kusura bakmayın dedim, herkes çocuğunu istediği gibi büyütsün akıl istemeden kimse akıl vermesin.
Zeyna47 tasyan Hic sorma ya aynı evde yaşıyoruz bide her şeyme karışıyor büyük oğluma bişey diyorum oğlumun yerine sürekli cvp veriyor sanki oğlumun dili yokk
cansuakyz Zeyna47 20 günlükken çıkarmaya başladık ancak babası işte olduğu için pek gezemedik ama alışıyor artık soğuk hava olunca hep evde mi duracak bu bebeler d vitamini nereden alacaklar çıkarın bol bol dinlemeyin hiç
290521uygar Zeyna47 Ohoooo her akşam sahildeydik neredeyse. Karnını doyurup çıkarıyordum, hem mışıl mışıl uyuyordu hem de eşimle biz de nefes alıyorduk. Ahhh bu kaynanalar yok mu 🤦
Deletedmom54554 Zeyna47 çıktık cnm çıkarız da eski kafalılar(kusura bakma) genelde çıkarma diye hurafeler uydururlar 😂
Zeyna47 Deletedmom54554 Aynen canım çocuklar i ölmüş ben batıl inanç diyorum ama psikolojik baskı oluyor benide korkutuyor :) çıkartamiyorum
Adamelis12 Zeyna47 mutlu anne mutlu bebek… bunu unutmayın sakın ☺️ Canınız ne istiyorsa onu yapın. Sessiz sakin yerlerde bebeğinizle rahat rahat gezebilirsiniz. Sıkı giydirmeniz yeterli ☺️🙏
1ana1bebe Zeyna47 akşamdan maksat saat kaçta mesela bende gün içinde çıkartıyordum lohusayken, akşama kalmiyordum
Zeyna47 1ana1bebe hava azıcık kararda bile yetiyor çocukları ölmüş o yüzden bana izin vermiyor korkuyo
Zeyna47 Saripapatyammm aynı evde yaşıyoruz bide onun ve eltimin çocukları ölmüş 40 çıkmadan dışarıya çıkmışlar o yüzden bana çıkartma diyo
1ana1bebe Zeyna47 kırmayın size bir süre, zaten kış gelicek cikartabildigim kadar çıkartıyim falan diyin, akşamüstü çıkın yada öğlen daha uzun çıkın madem hassas noktası, zaten 40 in cikmasima az kalmış heralde 40 dan sonra çok sorun etmez
nesee Zeyna47 gündüz bisey olmazda akşam bizde de çıkarmazlar hastalanırlar aydan düşerlermis kuranda bunun suresi var onu okurlar bizde
Deletedmom54554 Zeyna47 atlatman lazım inanma boyle şeylere bebek hastalansa allah korusun gece dlye gitmeyecek misin?