Kızlar yine ben , yine oğlumla ilgili bir post
Şimdi kızlar oğlum genel olarak hasas ve doktorların dediğine göre alerjik bı çocuk iki yaşında şuan son 3 aydır yemiyor yediği zaman kusuyor anlamiyorum, farklı bişey veya marka kullanmıyorum genelde yiyebilecegi şeyler tercih ediyorum ( doktora gittik hemde defalarca , son gittiğim doktordaki bazı testlerin çıkmasını bekliyoruz , doktora gidin demeyin diye belirteyim 😐) benim sormak istediğim çocuğu bu şekilde olan tecrübeli anneler nasıl başa çıktınız , bu sabah yine en fazla 3 lokma aldı ve 2 dakika sonra kustu öksürüyor ve ardindan kusuyor , ağzında lokma yok kustugu zaman , hani lokması olsa büyük gelmiştir Derim ağzı boşken kusuyor bunu her öğün yapmıyor çünkü her öğün yemiyor zaten neler denedim faydasiz kaldı , önerilerinizi bekliyorum , bizim gibi olan var mı 😔