Sysesra Slm1122 Yok ya geçmedi azonce bile uykudan ağlayarak uyandı kendini sıkıp duruyo emince sakinkesiyo artk çok emmekten de fazlasini hep kusuyo
yasacmalamalo Slm1122 ay rabbm yardımcın olsun cNım biz de 20 gundur kabızlık cekıylruz arada fıtıl kullandık bir hafta yapmadı kızım kakasını bir kere azcık üç gun once kendı yapdı beklemdeyım ondan mı acababir de dıyorum
Slm1122 yasacmalamalo her gün yapıyor ama katı ve kan geliyor bide yapana kadar 1 saat ıkınıyor aklıma makat darlığı geldi doktora göstercem bi
Sysesra yasacmalamalo benimki de emzik almıyordu gazı var diye sab simplex almıştım onu ağzına damlattiktan sonra bı damlada emzige damlatıp ağzına veriyorum öyle öyle emzige alisti
yasacmalamalo Sysesra hım valla almadı almıyor ya sütmden akıttım belki alır die yok öğryr damla kullanmıyoruz gaz ıcın alttan üstten şükür çıkarıyor
inci_34 Slm1122 daha minicik annesi senin kokunda kalmak isityr 4.ay sonuna kadar bebebekte düzen aranmaz maalesef
Burcuscl Slm1122 evet sürekli ıkınıyor kızarıyor morarıyor zar zor çıkarıyor sürekli geceler ıkınıp uyanıyor hep ağlıyor huzursuz
Slm1122 Burcuscl makat darlığı ve çatlağından şüphelendim ben doktora götürcem makat darlığı olsnlsr çok ıkınırmış
Slm1122 Minel355 bende alcam ondan bi denicem cnm ama gazını ıkınmasona rağmen çıkaramıyor makat darlığı mı var diye şüpheye düştüm büyük tuvaletini de bi saat ıkınıp anca yapıyor
Minel355 Slm1122 ya garip karsilicak olabilirsiniz ama doğal zeytinyağ li sabunu incecik hale getirip fitil gibi yapın en geç 5 dk yapıyor gün içinde yapma ve çok sancısı olursa onu yapiyorum yavrum aci çekeceğine rahatliyor
EzelAliAkcam Slm1122 kuru incir havuc ve kimyonu kaynatip icmenizi tavsiye ederim. Hem sütünüz artar hemde sutten bebege gectigi icin bebek rahat gaz cikarip kakasini yapabiliyor