dontsleppyunhappy Bellatrixxx hayırlı olsun. Artık karşısına geçip annem gel diye çağırın, o gelir , popo üstü düşe düşe 🙈 ama düştüğünde hiç tepki vermeyin. Ağlıyor korkuyor sonra. Düşerse düşmeyi de öğreniyor sonra.
Ahsenerva Benım kızımda dun ilk adımını attı bende merakla bekliyorum 😍 devamlı kaldırıp yurutmelımıyım kendı kendıne gelıstırır mı😁
Bellatrixxx Ahsenerva ben o kadar heyecanlandım ki bugün ilk kez 6da uyanmaya ses etmedim hemen yataktan kalktım yürütmeye çalışiyorum gel gel diyorum tabi zorlamadan 😂
Bellatrixxx dontsleppyunhappy teşekkür ederim. Evet çok düşüyor 🤗 birkaç kere de ağladı. İnşallah kazasız belasız 🙏
Ahsenerva Bellatrixxx evet bende ama aetık anlıyor hep yurutmek ıstedıgımı kızıyor bana kalkmıyor emeklıyor😁 sıkıstırmayada gelmıyo
GoGirl Bellatrixxx siz gel gel yaparak ilerletin her gun biraz daha ilerler 2 adim atmis ani tepkiler vermeyin ayy dustu ayy yurudu diye olagan karsilayin korkarsa oturur ve uzun sure yurumeyebilir