Canım bende yapamıyordum daha önceden son bir senedir falan yapıyorum düdüklü korkum vardır ondan😅 geceden nohut ya da kuru fasülye hangisiyse ıslıyorum. Sabah bi 15 dk kadar düdüklüde haşlıyorum. Sonra yine düdüklüde soğan ve etleri salça ile kavurup nohutu ya da kuru fasülyeyi koyup bi 15 dk daha pişiriyorum. Düdüklüde pişirince etler lokum gibi dağılıyor. Bazen ikinci bir kez düdüklüde pişirmediğimde oluyor normal tencerede soğan et ve salçayı kavurup sonra kuru fasülyeyi koyuyorum. Erkenden yapınca akşama kadar bekleyince daha özlü oluyor suyu. Akşam vakti yaptığımda sulu bir yemek oluyor sadece. Benim eşime kalsa akşamdan yap ertesi gün yiyelim diyor.