Bukettt35 Anneler kızım 1 yaşında ve geceleri serin oluyo üstünü sürekli açıyor uyku tulumu almayı düşünüyorum ama bu konuda çok bilgim yok hangi marka kullanıyorsunuz
yasacmalamalo Bukettt35 canım wc vakikide guzel tulumlar var 1.7 tog olanlar ya da 1.5 tog oda sıcaklıgına uygun gözüküyor eğer evin doğalgazlıysa ben 2 aylık kızıma wc dan 2.5 tog aldım beden yoktu cnku kalın geldi ya