Deletedmom5454 Arslann ben kullanıyorum 3 tane içiyorum çok üzgünüm ama anca bukadar indirebildim hamileyken belki 1 tane içiyordum biraz da olsa tiksinmeden dolayı ama şimdi kaygı gerginlik stres daha çok canım istiyor