Merhaba arkadaşlar dogum yapalı 6 ay oldu ama hala 6aylik hamile gibi göbeğim kaldi özellikle aksam tok karnına hayli büyüyor gevseklikten. İlk dogumumda hemen giden gobek şimdi kaldı. Bu zamana kadar korse takmadigim icin diye düşünüyorum ama hem sıcaklar hem iki çocuklu hayatin teleslarindan takamadim. Şimdi takmaya baslasam sonuç alir miyim sizce🙄 hala emziriyorum bu arada.