GiybetReis Mavisimbenim önüme çok gelio reklamı. Nasıl peki kaliteli mi? Bedenleri nasıl? Teşekkür ederim🌸
Mavisimbenim GiybetReis ben beğeniyorum çok güzeller çoğu instagram sayfalarında olan ürünlerden zaten bi tık daha uygun kampanya dönemleri aşırı uygun bedeni de bi tık büyük bence ama öyle abartılacak bariz bi büyüklük değil
GiybetReis Mavisimbenim tamam büyük almama gerek yok ozaman. Ebebekten aldıklarım hep elimde patladı. Bedenleri çok küçükmüş. Ondan dikkat ediyorum ona artık. Teşekkür ederim😊🌸
Yldrm3105 GiybetReis Jammybaby ürünlerinden çoğu defa kullandım harika, lohusa takımımı Ordan almıştım o da çok güzeldi gerçekten tavsiye ederim 👍
GiybetReis Yldrm3105 ay cok sevindim. Diğer magazalarda hep standart aynı şeyler var. Jammybaby bi tık daha farklı en azından. Sevindim 🌸
1prens1prensesannesii GiybetReis ciciş bebeden alışveriş yapmıştım instagramdan. Çekme vs yapmadı ürünleri güzel.
simiyyy Anneyok1 bi sorun yaşamadım ben güvenilir bence son zamanlarda iyi ürünlerde getiriyolar bi kaç tane kaydettim instayada
RabiaMevaninAnnesi GiybetReis Ben bebecimodan yapmistim canim ici dolgulu salopet tulum aldim 2 kere ve cok memnun kaldim gayet guzel ve kaliteliydiler.
GiybetReis RabiaMevaninAnnesi ya bende ordan slopet alıcam. Cok sevindim suan. Bedenleri nasıl alayım peki? Tam mı?
bikerem GiybetReis hayir yani alt ust takimlar hep bir buyuk aldim,gerci bebegim cok hizli kilo aldi ama,