Annepandaa benim oğlum da 4.5 aylık bende yapıyorum onu. Şarkı söylüyorum oyuncaklarını gösteriyorum, oynatıyorum. Ama çok az sürüyor çabuk sıkılıyor. Kucakta ve ayakta olcsk hep etrafı izlicek.
Ben vermediğim sürece oyuncaklara uzanamıyor, alamıyor. Birkaç defa pusete koyup mutfağa götürdüm yanlarına oyuncak koydum konuştum vs ama durmadı. 😪