Donuse 22 aylık oldu oğlum. WC’ye birlikte giriyoruz. Şaka değil gerçek. Şuan (23:45) yeni uyudu beyfendi. Bir de bgn hem oyun evi (1,5 saat duraksız zıpladı, koşturdu), hem parka götürdüm, gelince de yemekten sonra birlikte oynadık yine (koşturduk, yatakta zıpladık vs) ve aşşşıırı yoruldu. Buna rağmen böyle benim can ikizim🤷♀️😊 Hep hep böyleyiz Allah sağlık versin inşallah daima da, sabah 7 olmadan yine anniiiiiii diye uyandıracak klasik çünkü 😅