Bebeğimde 10 gündür devam eden saniyelik göz damlaları vardı. 3 gün önce epilepsi tanısı konuldu. Çok doluyum Allahın hastalığı biliyorum ama çökmüş durumdayım nolur bana destek olun geçecek deyin. Dün geceden beri Keppra adlı ilacı veriyorum iki oldu sabah 1mg şeklinde sanki bebeğimde huysuzluk yaptı geçecek mi bu durum ne zaman faydasını görmeye başlayacağız acaba bu arada bebeğim 10 aylık bana destek olur musunuz lütfen.