Kızlar merhaba bilen varsa bana yardımcı olursa çok sevinirim. Kızım 11 aylık olmak üzere ve biz 1 aydır bunlarla savaşıyoruz ilk seferinde bacaklarında çıkmıştı ben sinek ısırdı sandım 2. Kez sırtında çıktı alerji dedim domatesi çok severek yiyor ondan şüphelendim ve kestim bi süre olmadı ama sonra vermediğim halde gene kol ve bacaklarında 3. Kez oldu geçen hafta doktora götürdük o da alerji dedi ama 1 yaş altı olduğu iÇin şuan detaylı araştırma yapmayalım bi deneme yanılma deneyelim yumurtayı da keselim dedi domates & yumurta kestik ona rağmen dün tekrar çıktılar kollarında bacaklarında ve yüzünde var. Fenistil krem ve deloday sanırım öyle bir alerji şurubu verdi. Pazartesi tekrar götürücez doktora ama var mı böyle bir şey yaşayan kaşınıyor da yavrum sürekli bacaklarını sürtüyor napsam bilemedim Ya🥲🥲 
