Bebeğim 2 aylık en son dört gün önce kakasını yaptı ama aşırı sulu ve sırtına kadar çıkan bir kaka o gündem beri kakasını yapmıyor normalde anne sütü ile besleniyor ama akşamları mama veriyorum sütüm azaldığı için aptamil kullanıyoruz
uykusunda gaz çıkarmasında bir problem yok ama kakasını eskisi gibi yapmıyor pazartesi doktora gideceğiz 🤦🏻♀️Ama önden sormak istedim başına gelen var mı kabızlık mı bu