watermelonlove Bu programı kullanan var mı? Nasıl içeriği güzel mi? Ücretli sanırım ücreti tek bir kere mi veriliyor aylık vs?
elfymn watermelonlove ben kullanıyorum . Sadece uygulamayı yüklerken veriyorsunuz parayı , aslında çok fazla bi içeriği yok . Yani bebeğin atak günlerini,o günlerde neler yaşayacağı belirtileri becerileri falan söylüyor sizde onaylıyorsunuz.
watermelonlove simiyyy Ya öyle mi ne güzel bana içinden bir sayfasını çekip resmini atabilir misiniz buraya baksam ona göre alsam