Tgbaygn Kızlar perşembe gün 2. Ay aşısı yaptırdım 3 gün banyo yaptırmamam gerektiğini söylediler aşı olan günğ saymalı mıyım ypksa saymamalı mıyım yarın bebeğimi baby spa ya götürmeyi planlıyordum ama şüpheye düştüm bilgisi olan paylaşabilir mi acaba
Sedefe Tgbaygn pazartesi yıkaman gerekiyor canım, bende çarşamba yaptırmıştım hemşire pazar günü yıkabilirsin demişti bana
Lidya-t Deleted12 Tamam sana denemişler de genelde böyle. bir şey olmamış ne güzel olacağından değil zaten önlem amaçlı her çocuk bir değil