Kızlar bebeğim 14 aylık şuanda yürüyor,malum önümüz soğuk ve yağmurlu havalar ve ben sürekli evde tutmak istemiyorum cocuğumu özelşikle yağmur yağmadığığjnda ne giydirceğimi bilemiyorum yağmur çizmesi mi almalıyım kar botu mu yoksa yağmur pantalonumu yoksa kar pantalonumu ypksa astronot gibi mi sixler ne yaptınız yada ne düşündünğz bu arada ankaradayım