Pamuk_bebegim42 Var mı aranızda 2.doz aşıyı olamayıp covid olanlar şüpheleniyorum teste gidecem arkadaşlar eğer pozitifsem 2.doz aşı yapmayacaklar mi birde ilk doz koruyucu değil diyolar ağır mı atlatirim acaba bebeğimde küçük çok korkuyorum
Efemm Pamuk_bebegim42 ben aşı oldugum gün pozitif mişim biraz zor gecti süreç ama maske takın siz cocugunuza bulaşmasın
Aliveannesiiii Efemm babam da aynısını yaşamıştı, meğer pozitifmiş aşı oluyor peşine pozitif çıkıyor çok sancılı bir süreç geçirdik, birkaç ay etkileri devam etti. O yüzden aşı olmadan önce kesinlikle bir antikor testi yapılmalı, size de geçmiş olsun.