Mavi16 Eşim in kardeşi için tanışma çiçeği, cikolatasi bakacağız nasıl olmalı, fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Kk41 Mavi16 tanışmaya gelirken orkide ve kutu çikolata getirmişlerdi. Çikolata dışında yaş pasta da olabilir
herseyguzelolacakk Mavi16 lilyum sade ve şık oluyor. Tanışma için yeterli bence. Yanında da şık kutuda bi çikolata olur ☺️
Alpingo Mavi16 bence 3 dallı morlu orkidelerden olabilir güzelde süslenir yanınada bi tepsi baklava olabilir ,çikolata istemede gitcek nasılsa 2 kez çikolata götürmeyin
PapatyaAnne Mavi16 İzmir bombası getirmişlerdi, memleket sevdaları sağolsun 🙈 çiçekte benim papatya sevgimden ötürü papatyaydı. 🌼 Anneme ve kız kardeşime de gül getirmişti. 🌹
Dykdyk Mavi16 bizde yarın kardeşimin kız arkadaşının ailesi ile tanışmaya gideceğiz. Biz tatlı olarak baklava yaptırıyoruz çikolatayı istemede götüreceğiz çiçek olarakta orkide
Alpingo Mavi16 buketi ama sözde giderken götürceksiniz bence saksı çiçeği yada orkide güzel tercih olur onların şık vazıları oluyor