Mom345 elifozz2012 Birgün 2.çocuğu yapmaya karar verirsem kesinlikle ssvd istiyorum 🙈 ama sağlığım el verirse tabi şuan kalp kapakcıkğımın basıncı yeterli seviyede böylede devam ederse kontrolüm altında yaparsın demişti doktorum
Uzaymekiii Benim yengem yaptı iki çocuk arası 30 ay falandı ilki sezaryen oldu ikincisi de sezaryen olacaktı ama bi anda gelmeye karar verince normal doğum oldu😌 ikisi de zor diyordu ama sezaryen iyileşme süreci bakımından daha yorucu diyordu hep🤷🏻♀️
elifozz2012 Uzaymekiii sezaryan çok zor dikiş ağrısı hemen ayağa kalkamıyorsun o sırada bebeğinle bile zar zor ilgileniyorsun son anda sezaryan oldu benimkisi inşallah 2 normal doğum olur
Uzaymekiii elifozz2012 benim de ilki sezaryen iyi biliyorum acısını🥲 şimdi ikinci geliyo o da sezaryen olacak maalesef ne yapıcam iyileşene kadar 2 çocukla onu düşünüyorum kara kara🥺