Annecik60 Donebaris evet o aylarda hem Benim hem bebeğin saçları çok dökülmeye başladı bebeğin genellikle arka taraf döküldü yattığı yer hep saç olurdu 6 ay civarında onun da Benim de dökülme geçti 😊