kaansmom Oğluma almak istiyorum fakat kısa mı uzun mu alsam bilemedim sizce nasıl almalıyım ? Bu arada oğlum 21 aylık 23 numara giyiyor botlarda bir numara büyük mü almak gerekir?
Sevgiguveen kaansmom ben cızme aldım kızım 15 aylık kısa boylarının ustunden içine su girdiğini soylediler kullananlar .
DenizSerap Bence kısa almak daha mantıklı. Henüz küçükler 4 yaş gibi uzun almayı düşünürdüm. Ben de kısa alacağım oğlum 24 aylık sadece giydirmek biraz zor diye duydum ve bu yüzden kararsızım. Malum fermuar vs de yok.