cms_13 Doğumdan sonra duphalac şurup kullananlarınız var mı ve emizirirken bebeğe geçtiğinde bebeği ishal gibi kaka yapan bu durumu yaşayan var mı acaba?
Akkaya cms_13 ben kullandım doğumdan sonra hemoroit sorunu yaşadığım için cocuğa gecmedi ama bünyede bünyeye değişebilir doktora başvurun
ikiprensannesi_gul cms_13 ah hayatımın kurtarıcısıydı benim ilk doğumumdan sonra neler çektim unutamam ikincide hemen bu şurubu aldım ve çok rahat ettim. bebeğe falan bir zararı yok kullanabilirsiniz 🌸
cms_13 Akkaya K.doğum doktorum kullan diyor çoçuk doktoru ishal yapar karın ağrısı yapabilir bebekte diyor ve kakası sıvılaştı
Vira Ardından bana magnesie calcinee verdi o ideal yumuşaklığa getirtiyordu.😁 duphalac felaket bişey ama. 😁