Fasulye12 Çalışmaya başladım ve sütüm sağıp yedekleyebileceğim kadar fazla değil . Bu yüzden hipp in combiotic aldım ama bebeğim pek sevmedi. Acaba bebişlerinizin severek içtiği , gaz yapmayan Memnun olduğunuz marka hhangisiiiii 🤔
Tibektas Fasulye12 ya bende durayım burda , gece çok sık emmek istiyorum bende mama almayı düşünüyorum 11. Ayın içinde hiç kullanmadık şimdiye kadar ama bekleyeyim burda
30undabiranne Fasulye12 similac kullanıyorum çalkalasan bile sıfır köpük öyle yavaş yavaş dairesel çalkalamana bile gerek yok baya bildiğin ayran çalkalar gibi 🤣 gaz anında çıkıyor. Daha önce tüm mamaları denedim biz gaz krizlerine giriyordu. Şuan similactan memnunum.
Fasulye12 30undabiranne Eymenduygy ZeynepNare 1prens1prensesannesii Eesay çok teşekkürler , Allah razı olsun valla bebeğim 10 aylık ama üzülüyordum severek içmiyor diye , deniycem bunlar da 🙏🏻🌺
1prens1prensesannesii Fasulye12 6 aylıkken başladım bende. Bebelac gold evolvia aptamil hipp denedim içmedi en son sma yı içti. 16 aylık hala sma optipro kullanıyorum