Merhaba arkadaşlar , normalde ben her adet olduğum günden bir sonraki ay 7-8 gün geri vurur öyle adet olurdum ama bu ay öyle olmadı , mesela geçen ay ayın 17sinde olmuştum bu ay 9 ya da 10 unda olmam gerekiyordu fakat 18i oldu ve hala olmadım , test yaptım negatif ama ilk defa böyle oldu , yani bekarken de aynıydım evlendim yine aynıydım doğum yaptım 2 ay yine öyleydim ama bu ay neden böyle oldu anlamadım , test negatif veriyor e hasta olmuyorum kafayı yicem , sizce hamile olabilir miyim ? Bi yardımcı olurmusunuz :(