Hifa_7 Her yerde 200 niye burda bu kadar ucuz gerçek mi acaba? Bebeğime alacam bu çok ucuz değil mi alayım mı acaba önerir misiniz?
FatmaKrbkl Hifa_7 bizde şey var ya bişey normalden çok ucuzsa kesin bi pislik vardır düşüncesi 😂 o yüzden ben alamazdım muhtemelen 😑 Ama trendyolu takip etmiştim 180 e almıştım bej 🤓
Zuhallkahraman Hifa_7 mağazaya grün aynı ürün olmayabilir. Bazen görseli o koyup farklı ürün çıkıyor sitesinde. Bir keresinde başıma geldi. Mama sandalyesi bakıyordum en ucuza bastım sitesinde o markanın minderi çıktı o fiyata
Hifa_7 ceyhunun_annesi teşekkür ederim Çünkü 1 aydır almayı düşünüyorum e bebekte 190 düştü dedim alayım bugün bunu gordum şaşırdım her yerde 200 üstü
ceyhunun_annesi Hifa_7 bende şaşırdım başka bi urun cikiyomus zaten bi sıkıntı olduğu belliydi 200 den assagi değil cunku hic bir yerde
Hifa_7 FatmaKrbkl peki birşey sorabilir miyim Memnun musunuz bebeğinizin dikkatini çekiyor mu benim bebeğim 6 aylık artık alayım dedim
Luthien Ben baktım eğitici köpekcik diye başka bir şeye yönlendiriyorlar, arabada küçük bir köpekcik var😂
FatmaKrbkl Hifa_7 Valla öyle aman aman bişiy olmadı seviyor oynuyor falan ama bu markanın dansçı bibbo gibi bişiy adı ondan da almıştım o daha çok ilgisini çekmişti o aylarda ☺️
Whiteandblackk Hifa_7 baktım şimdi köpek dğeil bu başka bi oyuncak. Valla aldık 2 gün baktı sonra attı bi kenara.