Günaydın anneler. Kızım 4 yaşın da geçen cuma günü başladı. Toplamda 6 gün gitmiş oldu. Ama huyu ciddi anlamda çok değişti. Normalde babasıyla yada başkasıyla dışarı çıktığında ne yaptıysa anlatırdı. Ama okulda ne yaptığını anlatmıyor ben komsumdan öğreniyorum onun kızıyla gidiyor. Birde çok agresiflesti. Aşırı bir sinirlenme olayı var. Kardeşiyle asla kavga etmezdi , diğer arkadaşlarıyla da arada oyunca için tartisirdi. Özellikle benimle tartışmazdi. Bir şeye hayır diyorsam sebebini sorar sonra tamam derdi. Ama son 4 gündür kardeşiyle aşırı kavga ediyor ve vuruyorda 19 aylık kardeşi. 2 gün önce komşuya gittiler oğluyla oynamaya hani kızım hasta diye çiçek getiren çocuk vardiya paylaşmıştım. Oyuncaklarını almış eve geldiğinde çocuk yenge oyuncaklarımi aldı elif vermiyor dedi. Kızıma vermesini söyledim tuttu attı hepsini ilkinde atma kızım eline ver o senin oyuncaklarını atmıyor dememe rağmen üstelik çocuk karşısında buna rağmen atıyor. Bir şeye hayır dersem dişlerini sikiyor ellerini yumruk yapıp bacaklarına vuruyor ben istiyorum diyor. Dün öğretmeni ile görüştüm. Uyum sürecinde böyle davranislar olabilir. Bazı arkadaşlarindan şikayet geliyor. Elif bize vuruyor diye , burda ki sınırını evde atmaya çalışıyordur. Düzelir eger düzelmezse tekrar bı konuşuruz dedi. Bu olanlar normal mi ?