Merhaba güzel anneler 👋🏼
Geceden beri Sol gögsüm çok sert ve agrıyor. Normalde uzun süre emzirmeyip süt dolunca da böyle sertleşirdi, emzirince geçerdi. Şimdi kaç kere emzirdiysem de sertlik geçmiyor, özellikle koltuk altı bölgemde agrı var. Haftasonu olduğu için doktora da gidemem. Ne yapabilirim Yardımcı olur musunuz 🙏🏻