Scgn24 Birinci gebeliginde gebelik zehirlenmesi yaşayıp ikincide normal bir dogum süreci geçiren var mi? Birincideki preeklemsi diğer gebelikler içinde risk oluşturur mu?
Prenslerimin_annesi Scgn24 32 haftaya kadar coraspin Kullandim. Preaklampsi önleyen tek arastirma aspirin mis 🤷♀️
dominantteyze Scgn24 1. Bende yaşadım tansyon falan korkuyorum 2. Getirmeye aynıları olır diye hamileyken korkudam nedir diye bakamıyordum bile ama baya önemli ve tehlikeli bi durummuş
Prenslerimin_annesi Bende ilki preklampsi di 2. Allah’a şükür bi sıkıntı olmadi. 1. 34 haftalik doğdu 2. 38 haftalik
Scgn24 Prenslerimin_annesi ikinci gebeliginiz riskli gebelik olarak mi takibe alındı. Surec nasil ilerledi kontrollerinz daha mı sık oluyordu
Scgn24 Prenslerimin_annesi benimde genetik olarak pıhtılaşmaya yatkınlığım olduğu için kan sulandirici igne yapılıyordum ama onun bi etkisi olmadi
Scgn24 dominantteyze evet bende çok korkuyorum.. benimde her sey normal giderken 37.haftamda birden ortaya çıktı hemen sezeryan yapıldı. Diğer gebeliklerde riskli gebelik olarak takip altında olacak sanırım ama tekrar erken bir haftada olmasından çok korkuyorum