Mirossss Kızlar sezeryan dikiş yerimden sıvı akıyor ve 15 gündür geçmedi. Yaşayan var mı acil yardımcı olun.
3MelekAnnesi3 Mirossss normal degil tabiki kesin enfeksiyon kapatınız acilen hemen doktora gidin Allah korusun agrı sızı vs yasarsınız o enfeksiyon yüzünden hastanede yatan bile oluyor
Aysin3838 Mirossss doktora gidin ebfeksiyon kapmıştır. Kuru tutın orayı göbek üstüne kapanıyor nemli kalıyor
Sevdamavi Mirossss kuru tutun ben banyodan sonra havluyla kuruluyordum daha da artasa mutlaka doktora görünün
Mirossss Elif-zehra beklemedim 15 gündür pansumana gidiyorum sıkıyorlar yarayı sıvı çıkıyor azaldı sıvı ama bir türlü geçmiyor
Sedaik Canim sakin kulak ardi etme bende sezeryandan sonra enfeksiyon kaptim yatirdilar hastaneye direk sezeryan yerimi actilar 8 gun boyunca acikti yaram her gun pasuman oldum cok zorlu bi surecti daha 3 gun olmustu dogum yapali
Seliminannesiiii Mirossss benimde olmuştu doğumdan nerdeyse üç hafta sonra rifocin ampül vermişti kırıp yaraya sürüyordum geçti çok şükür içerde yoktu bişey. Gidin muhakkak doktora acilen iltihap yayılmasın.
Mirossss bbbccc Seliminannesiiii 15 gündür pansuman gidiyorum azaldı gelen sıvı ama geçmiyor bir türlü
bbbccc Mirossss akıntın nasıl benimde vardı gittim bana yağ aktığını söylediler. Ağrın sızın yoksa sadece akıntı varsa rengi şeffafa yakın sarıysa yağ olabilir. Ağrı sızı varsa enfeksiyon olabilir