Tecurbelli anneler sizin tecurbenize dayanarak soruyorum , çok gazli oglum 6 gun sonra 3 aylık olcaz , gaz için laktazm kullanıyoruz sadece , gunde 2 damla 8 kez vere bilecegimi soylemişti doktorum , bugun 1 defa sabah verdim , buyun gun kendisi gazını çakrtiyor , şimdi de uyurken çıkartiyor art arta hatta sayıyorum 🤣 Bu dmek atlattık mi ya ? İlk defa bu kadar çıkartıyor gınde 5 kez verdigim de bile bu kadar çıkatmazdi , . Bugun mama verdim doktor gunde 2 kez vermemi soyledi kilosu durmuş .