Deleted12 Sumeyyebaglan tabiki canim ustunu ortmuyorsa baharlık için al. Benimkide ortmuyor tulumla yatırıyorum. Zaten üstüne battaniye atsam için rahat etmez sürekli dönüyor.
elfen Sumeyyebaglan lcw 2.5 tog tulumlar güzel oluyor. fiyat olarak da ortalama. hem üstünü örtmeniz de güvenli uyku koşullarına ters, en güzeli tulum giydirmek.
Sumeyyebaglan elfen kış için lcw 3.5 tog kullanıyorum çok memnunum. Bu havalar içinde 2.5 iyi olur dediğiniz gibi tercih edebilirim🙃
Denizfdn Sumeyyebaglan allah yardim etsin bacim ilk kizimda ole 22 aylik gece 100 kere ustunu ortuyorum