Kızlar oğlum (18aylık)sesten kalktı uyumadı daha sonra oyun oynuyordu salonda bende o oynuyorken hemen mamasını yapayım geri uyur belki dedim ki anlık oldu hersey koltuğa çıktı koltuğun tepesinde emziğini gördü onu almak isterken heralde düştü ayakta iken düşmüştü muhtemelen baya ağladı ilk 5dakka uyicak gibi oldu ağlamaktan soğuk suyla yıkadım yüzünü balkona çıkardım ayıldı sonra oyun oynamaya başladı koşmaya başladı Şimdi oyun gülüyor falan hastaneye götürmem gerekmi 1-2saat uyutmam muhtemelen daha fazla ayakta tutsammı ne yapıcam bilmiyorum ilk defa geldi başıma hamileyim birde 32haftalık elim ayağıma dolandı nevrim döndü evde tekim